OBJEDNÁVKA

Termín

Čas je pouze orientační údaj. Budeme vás kontaktovat ohledně upřesnění.

Kontaktní údaje

V souladu se zákonem č. 101/2000 Sb., v platném znění (zákon o ochraně osobních údajů a o změně některých zákonů, dále jen „zákon“) souhlasím se zpracováním poskytnutých osobních údajů.
OBJEDNÁVKA

Jak bojovat proti únavě a špatné náladě

Když se totiž cítíme stále unavení a je nám špatně, tak všechny naše problémy se zdají být obrovské a neřešitelné. Jsme bez nálady a nemáme na nic chuť. Někdy se tomu říká jarní deprese. Je to trochu paradox. Měli bychom být plní energie z teplých dnů a sluníčka. Ale často opak je pravdou. Tato špatná nálada se projeví nekvalitním spánkem, netěší nás naše koníčky, nemáme chuť se vídat s přáteli a trápení je na světě.

Víte co může stát za úbytkem naší energie a špatné nálady?

  • Práce, co nás nebaví
  • Starosti ve vztahu nebo v rodině
  • Špatný denní plán
  • Televize
  • Alkohol

Někdy naše vyčerpání a ztrátu energie zaměňujeme za naše trápení. Ale nebojte.

Vše se dá vyřešit, ale musíte na to mít sílu.

Pojďme se podívat, co nám ji může navrátit:

  • Práce,co nás nebaví

Je dobré si uvědomit, že právě v práci trávíme většinu svého času, pokud nepočítám spánek.

Zamyslete se proto na chvíli nad těmito otázkami:

  1. Máte problém s kolegy
  2. Šéf vás neocení
  3. Chodíte do práce se staženým krkem nebo tlakem v žaludku?
  4. Co vám způsobuje tíhu na hrudi?

Stačí se pořádně zamyslet a napsat si na váš seznam, který můžete nazvat třeba: Co mi ubírá energii.

To zatím stačí:)

 

  • Vztahy s partnerem a rodinou
  1. Chybí vám partner?
  2. Nejste spokojeni ve vztahu s partnerem?
  3. Zlobí vás děti?
  4. Co vám v životě chybí, nebo chcete aby bylo jinak?

Připište na váš seznam

Někdy nám může postačit si okolnosti, které nás stresují, jen uvědomit. A pak můžeme pomalu pracovat na jejich změně.

 

  • Špatně nastavený denní režim

Žijete v chaosu a věčně nestíháte? Často zapomínáte, málo spíte a dostáváte se do stresu?

Je to způsobené špatným plánováním a možná se také snažíte vyhovět vašemu okolí.

Stanovte si priority a naučte se svůj den plánovat.

Napište si večer seznam úkolů, které je třeba udělat druhý den. Tím, že si je napíšete, ulehčíte své hlavě, bude se vám dobře spát.

Když se na seznam úkolů ráno podíváte, usoudíte, že možná některé můžete odložit na později. Pomůže vám to uklidnit celý váš den.

Šetřete své nervy:)

 

  • Televize

Někdo může mít pocit, že právě u televize konečně vypne hlavu. Ale opak je pravdou.

Na cokoliv koukáme, i když u toho vaříme nebo žehlíme, podvědomí vše nasává. A u některých programů nenasáváme zrovna pozitivní vjemy, stačí si pustit zprávy. Ty nás většinou nerozesmějí.

Má rada je:

  • vypněte TV, chcete být plní energie, ne?
  • věnujte se více dětem, zahrahjte si s nimi hru
  • povídejte si s partnerem
  • čtěte si knihu
  • napusťte si vanu s pěnou a relaxujte
  • zacvičte si
  • jděte na procházku
  • pište si seznam přání
  • plánujte si svůj život

Naučte se chodit spát bez televize a nenahrazujte ji počítačem, ten vám mnoho energie nepřidá.

Snažte se být více offline:)

 

  • Alkohol

Myslíme si, že nás uklidní a uvolní napjaté svaly. Možná na chvíli. Nejen, že se po něm tloustne, ale také velmi špatně spí.

Vyzkoušejte alkoholový detox, alespoň měsíc a uvidíte tu záplavu nové energie a dobré nálady.

Společensky je to sice někdy peklo, ale vždy a ve všem záleží jen na nás. A když si za něčím stojíme, tak i tu dvojku vína nebo pivko vynecháme.

 

Můj tip nakonec pro zklidnění stresu a na lepší spánek:

Bachovy esence s názvem - krizová esence

http://www.bachovy-esence.com/c/krizove-esence-rescue-remedy

Radost přicházejícího spánku, činské bylinky 

https://www.obchodcinskemediciny.cz/bylinne-smesi/tcm-herbs-radost-prichazejiciho-spanku?gclid=EAIaIQobChMI2rD1_bqF2gIV0IeyCh3uEwAaEAAYASAAEgKz9fD_BwE